Skoči na glavno vsebino
(02) 80 51 680 info@2os-slb.si

Šola v naravi se počasi bliža k koncu. Učenci so četrti dan zapisali svoje utrinke:

“Nam je bilo zelo všeč, ko smo odšli na bazen in se spuščali po toboganih, odšli v trgovino. Všeč nam je da smo v hiškah. ” (Mia, Mia, Sara),

” Nam so všeč tobogani, plavanje v olimpijskem bazenu, počasna reka in bazen z valovi. ” (Lian, Gabrijel, Nik, Anej),

” Všeč nam je naša lepa zelena hiška. V šoli v naravi so nam všeč bazeni, tobogani, ker smo se lahko zabavali. Všeč nam je jedilnica, ker smo jedli pomfri, nuggetse in na vrh še sladoled. ” (Alina, Asje, Naxhije, Najla), 

” Nam so bili najbolj všeč tobogani. ” (Črt, Jaka, Arjanit, Olti),

” V Termah Čatež moramo upoštevati pravila, pospravljati moramo svoje sobe, ne smemo skakati v plitve bazene. Bazene imamo zunaj in notri. Zajtrk, kosilo in večerjo smo odšli v restavracijo. ” (Jalen, Diar, Tarik, Erdi),

” Najbolj fanj je, ko se spuščamo po toboganih in ko smo med valovi v bazenu. Zelo fanj je tudi na gusarskem otoku in v naših hiškah. Zelo radi plavamo. ” (Aljaž, Jaka, Peter, Tilen), 

” Všeč nam je bila vodna zabava, naše hiške in bazeni. Všeč so nam tobogani, večerne zabave in gledanje tekme. ” (Ella, Sara, Karin, Kiana, Izabela),

” Šola v naravi je zanimiva in imamo se zelo lepo. Igramo družabne igre in se družimo vsak dan in zvečer. Na bazenih se imamo lepo. Imamo večerne sprehode. Imamo se odlično. ” (Eva, Ivona, Anila, Erina),

“Tukaj nam je zelo všeč. Všeč nam je spuščanje po toboganih in da smo na bazenih. Lepo nam je v hiškah. ” (Matija, Almedin, Jaka, Jošt, Amadej), 

” V šoli v naravi se imamo zelo lepo. Imamo svojo hiško in lahko med sabo hodimo na obiske. Šli smo lahko na sladoled in v trgovino. Vsak večer imamo eno dejavnost. ” (Nuša, Katarina, Liza, Ajda),

” Všeč nam je, da so nas naučili boljše plavat, da lahko gremo na tobogane, da imamo prosti čas. Všeč so nam zajtrki, kosila in večerje. Zvečer nam je bilo všeč branje pravljic. ” (Živa, Ana, Mila, Maruša).

Lep plavalni pozdrav.

Učenci 4. b in 4. a z učitelji

Dostopnost